Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci szybko schudnąć. Powinieneś unikać jedzenia wysokokalorycznych batonów i unikać wysokokalorycznych napojów. Staraj się pościć przez 14 godzin dziennie. Unikaj chwytania przekąsek w ciągu dnia i staraj się jeść tylko wtedy, gdy jesteś naprawdę głodny. Jeśli nie jesteś pewien, kiedy jesteś naprawdę głodny, zaplanuj posiłki z wyprzedzeniem i przygotuj przekąski w małych porcjach – sekcja ta została zaczerpnięta ze strony beautywpolsce.pl. Trzymanie się harmonogramu zapobiegnie jedzeniu, gdy nie jesteś głodny. Pij dużo wody i unikaj kuszących potraw w domu. Przechowuj te przedmioty poza zasięgiem wzroku i wzroku.

Unikanie zakazów

Jest kilka powodów, dla których Amerykanie powinni unikać zakazów diety redukującej tłuszcz. Po pierwsze, ograniczają one naszą zdolność do podejmowania decyzji o tym, co jeść. Po drugie, jedzenie jest głęboko znaczącą częścią naszego życia i źródłem wielkiej przyjemności. Ma więcej znaczeń niż odżywianie, ma istotne znaczenie kulturowe, religijne i etniczne. To sprawia, że zakaz stosowania tłuszczów trans jest niepotrzebnym ograniczeniem naszej wolności wyboru. Wreszcie, zakazy te mają potencjał tworzenia problemów zdrowotnych, których można było uniknąć, wybierając zdrową żywność.

Przygotowywanie posiłków w domu

Przygotowywanie własnych posiłków może zmniejszyć ilość tłuszczu i kalorii w codziennej diecie. Nie tylko możesz kontrolować ilość tłuszczu w jedzeniu, ale także możesz gotować pożywne posiłki, które spodobają się Twojej rodzinie. Przygotowywanie posiłków w domu zwiększa również poziom energii i pomaga ustabilizować wagę. Może również pomóc Ci lepiej spać i poprawić odporność na stres. Oto kilka wskazówek, jak gotować zdrowe i pyszne posiłki w domu.

Unikanie wysokokalorycznych batonów

Jeśli szukasz sposobu na redukcję tłuszczu i poprawę zdrowia, unikaj wysokokalorycznych batonów. Te smakołyki są zazwyczaj wypełnione dodanym cukrem, rafinowaną mąką i olejami. Są też wysokokaloryczne i brakuje w nich składników odżywczych. Typowy batonik pokryty czekoladą zawiera 200-300 kalorii, a bardzo duże wersje mogą mieć ponad 700 kalorii! Ponieważ są one tak pyszne i kuszące, często są strategicznie umieszczone w sklepach. Podczas gdy są one wysokie w kaloriach, nie dostarczają żadnych wypełniających składników odżywczych, dlatego często są złym wyborem.

Przeczytaj:  Dieta pomagająca na refluks - jak sobie radzić?

Używanie taśmy mierniczej do pomiaru talii

Używanie taśmy mierniczej do pomiaru talii w celu redukcji tłuszczu jest łatwym sposobem na zmierzenie poziomu sprawności fizycznej i określenie, ile masz tłuszczu. Możesz użyć elastycznej taśmy mierniczej, którą można kupić online lub nabyć w lokalnym sklepie detalicznym. Najmniejsza część talii znajduje się tuż nad pępkiem, więc zmierz się w tym punkcie. Aby nie spowodować wgniecenia w skórze, upewnij się, że wydychasz powietrze w pełni przed zmierzeniem talii.

Czytanie etykiet żywności

Jest wiele powodów, aby czytać etykiety żywności. Oprócz zapewnienia sobie zdrowia, czytanie etykiety może również pomóc Ci utrzymać zdrową wagę i obniżyć ryzyko zachorowania na raka. Kilka rodzajów raka zostało powiązanych z otyłością. Food and Drug Administration (FDA) wymaga większość żywności do wyświetlania etykiety żywieniowej. Etykiety te dostarczają ważnych informacji, takich jak liczba porcji na porcję i zawartość odżywcza każdej żywności. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, jak korzystać z tych etykiet.

Podobne: