Odżywki białkowe od dawna są popularnym wyborem dla kulturystów i sportowców, ale kiedy warto je stosować dla przeciętnego człowieka? Przy tak wielu proszkach proteinowych na rynku, trudno jest powiedzieć, który jest najlepszy dla Ciebie. Oto kilka wskazówek, jak uzyskać więcej białka ze swojego koktajlu proteinowego. Możesz chcieć zainwestować w proszek przetestowany przez stronę trzecią i proszki na bazie roślin. I pamiętaj, aby zawsze skonsultować się z pracownikiem służby zdrowia przed użyciem suplementu białkowego.

Inwestowanie w proszki białkowe testowane przez strony trzecie

Inwestowanie w proszki białkowe testowane przez strony trzecie to świetny sposób na zapewnienie, że Twoje odżywianie jest tak wysokiej jakości, jak to możliwe. Nie wszystkie proszki białkowe są stworzone tak samo i powinieneś przeczytać etykietę, aby dokładnie zrozumieć, co kupujesz. Wypróbuj kilka różnych typów i pomyśl o źródle białka i ilości, której potrzebujesz holistycznie. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci wybrać odpowiedni proszek:

Inwestowanie w proszki na bazie roślin

Nestle Health Science, wiodąca firma mleczarska, mocno inwestuje w produkty białkowe na bazie roślin. Firma niedawno zgodziła się na zakup większościowego pakietu udziałów w firmie Orgain, produkującej proszki i napoje na bazie białka roślinnego. Założona w 2009 roku przez osobę, która przeżyła raka, dr Andrew Abrahama, firma Orgain stała się liderem rynku zarówno proszków białkowych na bazie roślin, jak i gotowych do spożycia koktajli w Stanach Zjednoczonych

Konsultacja z lekarzem przed zastosowaniem suplementu białkowego

Kobiety w ciąży mają zwiększone zapotrzebowanie na białko, dlatego warto skonsultować się z położnikiem lub dietetykiem przed rozpoczęciem stosowania nowego suplementu lub częściej stosować produkty wysokobiałkowe takie jak ryby. Jednak warto sprawdzić, które ryby można spożywać w ciąży na portalu lupiko.pl. Takim przykładem jest artykuł o makreli wędzonej: https://lupiko.pl/makrela-wedzona-w-ciazy. Osoby z chorobami przewlekłymi powinny również skonsultować się z lekarzem przed rozpoczęciem stosowania nowej odżywki białkowej. Proszki białkowe powinny być unikane, jeśli zawierają więcej niż białko, słodzik i smak. Wiele z nich zawiera witaminy, minerały i ekstrakty botaniczne.

Przeczytaj:  Trening w celu zbudowania masy mięśniowej - kilka wskazówek jak ćwiczyć, aby zbudować mięśnie

Uzyskanie większej ilości białka z koktajlu proteinowego

Uzyskanie większej ilości białka z suplementu może być najłatwiejszym sposobem na uzyskanie dziennego zapotrzebowania na białko bez konieczności spożywania pełnego posiłku. Jednak suplementy białkowe nie są panaceum na przyrost masy mięśniowej i nie należy na nich polegać, jeśli chodzi o całe zapotrzebowanie na białko. Dobrze zbilansowana dieta dostarczy więcej białka niż koktajl białkowy będzie. I nie musisz się martwić o liczenie kalorii albo; istnieje wiele koktajli białkowych, które nie mają żadnych dodanych cukrów!

Getting więcej białka z białka serwatki

W celu budowania mięśni i utraty tłuszczu, coraz odpowiednie białko jest niezbędne. Chociaż potrzebna ilość zależy od poziomu aktywności i celów, zwiększenie spożycia białka może pomóc Ci osiągnąć plateau w postępach. Białko serwatkowe jest wygodnym źródłem szybko wchłaniających się aminokwasów, co jest ważne dla kulturystów i osób intensywnie trenujących. Jest to również zdrowy sposób na zwiększenie spożycia białka i pomoc organizmowi w osiągnięciu jego celów.Podobne: