Ten plan diety odchudzającej jest idealny dla osób chcących schudnąć i zachować dobre zdrowie. Zawiera wiele zdrowych opcji, takich jak jajka, owoce i warzywa. Oto kilka wskazówek dotyczących Twojego 14-dniowego planu posiłków. Obejmują one: Owoce, Przekąski i Jaja. Możesz również chcieć dodać do swojej diety trochę białka, nabiału i niskokalorycznych węglowodanów. 14-dniowy plan posiłków Pritikin jest idealny dla tych, którzy chcą schudnąć i utrzymać dobre zdrowie.

Owoce

Jeśli chodzi o owoce i warzywa, prawdopodobnie szukasz czegoś niskokalorycznego i o wysokiej zawartości błonnika – część ta jest wynikiem pracy redaktora portalu Bądź Sobie Piękna. Owoce takie jak arbuz i muskmelony są wysokobłonnikowe, ale jest też mnóstwo innych opcji, które możesz dodać do swojej codziennej diety. Upewnij się tylko, że pijesz 8 do 12 szklanek wody dziennie i unikasz jedzenia owoców z syropem lub śmietaną. Unikaj również jedzenia bananów lub warzyw w pierwszym dniu. Będziesz czuł się lżejszy i bardziej energiczny po tym.

Jajka

Dieta Eggs for Weight Loss skupia się na zdrowych jajkach i innych pokarmach na bazie jaj. Te pokarmy są bogate w kwasy tłuszczowe omega-3, magnez, błonnik i witaminę C. Ale ta niskokaloryczna dieta może nie być idealna do długoterminowego zarządzania wagą. Dobrym sposobem na utrzymanie zdrowej diety bez zbytniego polegania na jajkach jest spożywanie większej ilości warzyw i pełnych ziaren. Możesz również włączyć do swojego menu kilka owoców i warzyw. I nie zapomnij pić więcej wody. Picie większej ilości wody sprawi, że będziesz bardziej aktywny i zapobiegniesz przekąskom lub jedzeniu, gdy się znudzi.

Sałatki to kolejny świetny sposób na zaspokojenie głodu bez dodawania zbyt wielu kalorii. Sałatka to świetny sposób na dodanie różnorodności i koloru bez dodawania dużej ilości kalorii. University of California – San Diego oferuje kilka kluczowych technik budowania lepszej sałatki. Podczas gdy będziesz ograniczony w tym, co możesz jeść, nadal możesz sprawić, że twoje sałatki będą smaczne i satysfakcjonujące. Oto kilka najsmaczniejszych przepisów na menu Eggs For Weight Loss Diet na 14 dni

Przeczytaj:  Dieta o niskim indeksie glikemicznym - wskazówki dla diabetyków

Przekąski

Możesz utrzymać swój głód na dystans, jedząc niskokaloryczne przekąski. Spróbuj hummusu Green Goddess. To zdrowe źródło błonnika i pyszny sposób na zwiększenie spożycia. Świetnie jest też przekąsić surowe warzywa. Zwiększa to błonnik i pomaga czuć się pełnym na dłużej. Możesz też spróbować Stirlist, przekąski, która ma niską zawartość tłuszczu i kalorii i nie zawiera dodanych olejów. Oprócz hummusu, możesz również przekąsić orzechy, według zarejestrowanego dietetyka Amber Pankonin. Są one wysokie w zdrowych dla serca tłuszczach jednonienasyconych.

Podobne: